Francijā pirmo reizi ātro uzkodu topā hamburgers apsteidz šķiņķa bageti

Straujais ikdienas ritms un globalizācija neapturami maina arī ar savu kulināriju lepno franču paradumus - statistika liecina, ka pērn pirmo reizi Francijā par populārāko ātri pagatavojamo ēdienu kļuvis hamburgers, apsteidzot tradicionālo franču ātro uzkodu šķiņķa bageti.

Pērn Francijā pārdots gandrīz pusotrs miljards hamburgeru. Tendence ir absolūti nepārprotama – tas ir 14 reižu vairāk nekā pirms desmit gadiem.

Tikmēr franču sviestmaizes pārdošanas apjomi turpinājuši kristies.

Franču šefpavāri gan trauksmi neceļ. Tiek uzsvērts, ka nemainīgi franciskā pieeja hamburgeru jautājumā ir uzmanības pievēršana kvalitātei un detaļām. Tāpēc franču hamburgeriem raksturīga nonākšana ne vien ātrās ēdināšanas iestādēs, bet pat izsmalcinātos restorānos.

Un, runājot par globalizāciju, var atcerēties, ka arī pats hamburgers savu nosaukumu ieguvis no Vācijas pilsētas Hamburgas. Tur, starp citu, pēc pārdošanas apjomiem absolūtais ātri pagatavojamo ēdienu līderis ir turku kebabs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Pasaulē
Ziņas
Jaunākie
Interesanti