“Mēs strādājām, lai nodrošinātu Vācijas vēlēšanu godīgu norisi, un, sadarbojoties ar valsts institūcijām, tostarp Federālo Informācijas drošības dienestu, vērsāmies pret tūkstošiem viltotu kontu. Mēs arī sadarbojāmies ar kandidātiem un partijām. Mēs arī analizējam izdzēstos kontus un neradām pierādījumus par iejaukšanos vēlēšanos,” atzina Cukerbergs.
“Facebook” eksperti priekšvēlēšanu periodā īstenoja publikāciju monitoringu un izmantoja īpašu programmu, kas samazina mēstuļu izplatīšanu. Kompānija arī vērsās pret informāciju, kuras virsraksts izkropļo teksta saturu ar mērķi ieinteresēt sociālā tīkla lasītājus.
Savukārt eksperti vadošās sociālās saziņas vietnes vadības paziņojumus saista ar jaunajām Eiropas Komisijas un daudzu ietekmīgu politiķu nostādnēm. Oficiālā Brisele vakar brīdināja par nopietniem sodiem, ja kompānijās necīnīsies pret naida runām.
“Facebook”, “YouTube”, “Microsoft” un “Twitter” pagājušā gada maijā apņēmās dzēst aizliegto informāciju diennakts laikā. Tomēr Eiropas Komisijas digitālās sabiedrības un ekonomikas komisāre Marija Gabriela informēja, ka patlaban apmēram ceturtajā daļā gadījumu tas tiek izdarīts pēc nedēļas.