Dokuments kopā ar Digitālo tirgu aktu noteiks jaunus, lietotājiem drošākas un atvērtākas digitālās telpas standartus, vienlīdzīgākus konkurences apstākļus uzņēmumiem, kā arī labāk aizsargās cilvēku pamattiesības.
Pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, tiešsaistes platformām, sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem un tirdzniecības vietām, būs jāveic pasākumi, lai pasargātu lietotājus no nelikumīga satura, precēm un pakalpojumiem. Savukārt interneta veikaliem būs jānodrošina, lai patērētāju iegādātie produkti un pakalpojumi būtu droši.
Lietotājiem būs plašākas tiesības tiešsaistē ziņot par nelikumīgu saturu un iespējas vairāk kontrolēt personas datu izmantošanu. Būs aizliegta reklāma, pamatojoties uz sensitīviem datiem, un digitālo pakalpojumu saņēmējiem būs tiesības pieprasīt kompensāciju par visiem zaudējumiem vai kaitējumu.
Pēc galīgās redakcijas izstrādes jaunais likums vēl oficiāli jāapstiprina abām institūcijām, un tas būs jāpiemēro 15 mēnešu laikā.