EP atbalsta stingrāku regulējumu audiovizuālajiem tīmekļa medijiem

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Eiropas Parlamenta (EP) deputāti apstiprinājuši audiovizuālo mediju noteikumus, kas paredz lielāku Eiropā radītu darbu īpatsvaru tīmekļa videovietnēs. Tie arī ierobežos reklāmas apjomu un nodrošinās labāku bērnu tiesību aizsardzību.

Iecerēts, ka populārajās video koplietošanas platformās, tostarp “Netflix”, “YouTube” un “Facebook”, vismaz 30% satura jābūt radītiem Eiropā. Audiovizuālo mediju pakalpojumu sniedzējiem būs jāstrādā pie vardarbību, naidu un terorismu veicinoša satura izskaušanas. Plānoti noteikti stingri ierobežojumi pieejai darbiem, kas satur vardarbīgas un pornogrāfiskas ainas.

Mediju īpašniekiem būs arī jānodrošina mehānismi, kas lietotājiem ļauj ziņot par nepiemērotu saturu.

Jaunie noteikumi paredz stingrākus ierobežojumus reklāmai un produktu izvietošanai bērnu raidījumos un pieprasījumvideo platformās. Pakalpojumu sniedzēji arī nedrīkstēs komerciālai reklāmai izmantot datus par klientiem - bērniem.  

Jaunās normas vēl oficiāli jāapstiprina Eiropas Savienības dalībvalstu ministriem, un tās jāiekļauj valstu likumos tuvāko pāris gadu laikā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti