Dimants: «Rossija RTR» pārraidīja kara propagandu, kas nebija pieļaujama Latvijā

Krievijas televīzijas kanāls „Rossija RTR” pārraidīja kara propagandu, kas nebija pieļaujama Latvijā, un lēmums par tā slēgšanu uz trim mēnešiem ir pamatots, atzīst Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) priekšsēdētājs Ainārs Dimants.

„Te nav runa par vienkāršu propagandu, bet gan par kara propagandu. Tā mūsu likumā un Eiropas Savienības audiovizuālo pakalpojumu direktīvā ir ierobežojama. Retranslācija šādos gadījumos ir ierobežojama. Pieaicinot ekspertus, iegūstot Drošības policijas atzinumu, aptverot visu perimetru, mēs nonācām pie secinājuma, ka drošākais veids ir retranslācijas pārtraukšana.

Tādā veidā mēs dodam skaidru signālu, ka naida un kara propaganda nav pieņemama. Ir arī skaidrs, kāpēc tieši „Rossija RTR” – neapšaubāmi visoficiozākais kanāls (..) Ne velti to sauc par prezidenta kanālu. [Žurnālists Jevgeņijs] Kiseļova kungs vada ne tikai raidījumus, bet arī būtisku propagandas daļu. Viņš ir arī to personu skaitā, pret kuru ir ieviestas sankcijas. Ja valsts pret citu valsti ved karu, tad tas ir nevis medijs, bet kara vešanas instruments,” norāda Dimants.

Vēstīts, ka NEPLP ceturtdien nolēma uz trim mēnešiem aizliegt programmas „Rossija RTR” Latvijas teritorijā retranslēšanu. Tāpat šobrīd tiek izskatīta iespēja ierobežot Pirmā Baltijas kanāla raidīšanu Latvijā.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt