Vietnē "Flightradar24" pieejamā informācija liecina, ka šis bija komandas trešais lidojums pirmdien un visi lidojumi bija saistīti ar ugunsdzēsības materiāla nomešanu uguns skartajā reģionā. Pirmais un otrais misijas lidojums bija nedaudz garāks par stundu.
Pašlaik uz notikuma vietu jau devušies izmeklētāji, lai ievāktu visus nepieciešamos pierādījumus, kas palīdzēs noskaidrot lidmašīnas avārijas iemeslus.
Publiskā informācija liecina, ka lidmašīna atradās aptuveni 300 metru augstumā, lai nomestu ugunsdzēsības materiālu, kas aizkavētu uguns izplatību Ficdžeraldas upes nacionālajā parkā Austrālijas dienvidos. Pēc materiāla nomešanas lidmašīna spēja pacelties vien aptuveni 250 metrus, līdz avarēja, nokrītot no puskilometra augstuma.
Uzņēmums "Coulson Aviation", kas nodarbojas ar ugunsgrēku dzēšanu, izmantojot dažādus gaisa kuģus, apstiprinājis lidmašīnas avāriju, norādot, ka uzņēmums ir gatavs sniegt visu nepieciešamo informāciju par konkrēto gaisa kuģi, kas palīdzētu izmeklēšanā.
Avarējušais gaisa kuģis būvēts 1995. gadā un līdz 2017. gadam tika izmantots komerciālajos lidojumos ASV. 2019. gadā "Coulson Aviation" šo gaisa kuģi iekļāva savā flotē, pārveidojot pasažieru lidmašīnu par ugunsdzēsības gaisa kuģi. Līdz 2017. gadam lidmašīnā bija nolidojusi nedaudz vairāk par 69 000 stundu. Pēdējos gadus lidmašīna izmantota ugunsgrēku izplatības ierobežošanai un dzēšanai Austrālijā.