Bloķē Krievijas «RT» un «Sputnik» TV kanālus platformā «YouTube»

Saistībā ar Krievijas iebrukumu Ukrainā “YouTube” Eiropā bloķē ar Krievijas propagandas medijiem “RT” ("Russia Today") un “Sputnik” saistītus kanālus savā platformā, paziņoja tā īpašniece kompānija “Google”.

Lēmums, par kuru “Google” paziņoja 1. marta rītā, stājas spēkā nekavējoties. Tomēr būs nepieciešams laiks, lai izmaiņas aktivizētos.

“Mūsu komandas turpina monitorēt situāciju cauru diennakti, lai ātri rīkotos,” norādīts “Google” paziņojumā.

Iepriekš kļuva zināms, ka sociālās saziņas platformas "Facebook" un "TikTok" bloķēs Krievijas propagandas medijus Eiropas Savienībā – turpmāk šajās platformās nebūs pieejamas "RT" un "Sputnik" lapas un saturs, vēsta "Unian".

KONTEKSTS:

Uz Krievijas iebrukumu Ukrainā Rietumu pasaules valstis reaģēja ar plašām sankcijām, kā arī Eiropas Savienība paziņoja, ka aizliegs Kremļa propagandas kanālus "Russia Today" un "Sputnik".

Tikmēr Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) aizliegusi Krievijas kanālu "Rossija RTR" un "Rossija 24" retranslāciju Latvijā. Vēlāk šim sarakstam pievienojās "RBK", “MIR 24” un "RTVI". Latvijā apturēta arī Latvijā programmas "Belarus 24" darbība, kā arī anulēta retranslācijas atļaujas kanāliem "PBK Igaunija" un "PBK Lietuva".

Savukārt ar "Russia Today" saistītie kanāli Latvijas skatītājiem ir liegti kopš ar 2020. gada vidus. Kopš 2021. gada februāra nav pieejami tādi kanāli kā “REN TV Baltic'' un “NTV Mir Baltic” uc.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt