Baltkrievijā interneta bloķēšanā piedalījies Austrijas uzņēmums

Interneta bloķēšanā protestu laikā pret Baltkrievijas prezidenta vēlēšanu rezultātiem, režīmam atbalstu sniedzis arī Austrijai piederošs mobilo sakaru pakalpojumu sniedzējs, ziņo mediji.

Sakaru pakalpojumu sniedzējs "A1 Belarus" piekritis bloķēt lietotāju piekļuvi tīmeklim pret līdzšinējā prezidenta Aleksandra Lukašeno vērsto demonstrāciju laikā, atsaucoties uz austriešu medijiem, vēsta poļu laikraksts "Gazeta Wyborcza".

Tikmēr Austrijas valdība augusta sākumā nosodījusi jebkurus Baltkrievijas varasiestāžu mēģinājumus ierobežot pilsoņu piekļuvi tīmeklim, uzsver poļu avīze.

Tobrīd Austrijas valdības izplatītajā paziņojumā presei teikts, ka ir nepieņemami piespiest telekomunikāciju uzņēmumus uz tādu rīcību.

Ar šo paziņojumu Vīne nāca klajā pēc tam, kad Lukašenko režīms bloķēja valstī interneta darbību, kamēr policejiskās iestādes ar brutālu spēku apspieda protesta demonstrācijas pēc 9.augustā notikušajām vēlēšanām.

"Gazeta Wyborcza" norāda, ka "A1 Belarus" pieder uzņēmumam "A1 Telekom", kurā 28% akciju kontrolē Austrijas valdība.

No nepilnus desmit miljonus lielā Baltkrievijas iedzīvotāju kopskaita gandrīz pieci miljoni ir "A1 Belarus" klienti.

Uzņēmums austriešu žurnālistiem skaidrojis, ka esot rīkojies saskaņā ar Baltkrievijas likumiem un valsts institūciju norādījumiem.

Tikmēr "A1 Telekom" noliedzis, ka tas būtu sniedzis Baltkrievijas varasiestādēm piekļuvi protestētāju datiem, raksta "Wiener Zeitung".

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Pasaulē
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt