100 lapaspušu garajā ziņojumā minēts, ka portāla vadība nepietiekami ieviesusi faktu pārbaudīšanas mehānismus, kā arī saskaras ar problēmām naida runas apkarošanā un maldīgas informācijas izplatīšanas apturēšanā.
Tāpat auditori nav apmierināti ar līdzšinējiem "Facebook" algoritmiem, kas mēdz izcelt skandalozākos un radikālākos viedokļus.
"Facebook" vadītājs Marks Cukerbergs nostājies pret pazīstamu politiķu publicētās informācijas apstrādāšanu vai pat bloķēšanu, pat ja tā ir maldīga, piesaucot runas brīvību. Viņš arī kritizēja "Twitter" pēc tam, kad mikroblogošanas vietne publicēja brīdinājumus pie vairākiem ASV prezidenta Donalda Trampa tvītiem, vēršot uzmanību, ka tajos ietvertā informācija neatbilst faktiem.
Tomēr spiediens pret "Facebook" vadību pašlaik pieaug.
Jau vairāk nekā 900 uzņēmumi paziņojuši, ka boikotēs platformu, nepērkot tajā reklāmu un tādējādi protestējot pret tās nespēju apkarot naida runu un dezinformāciju.