Vācijas viesnīcu un restorānu asociācijas pārstāvis Jirgens Benads norādīja: "Politiķi ir pateikuši – ikvienam ir jāpiedāvā atkārtoti lietojams iepakojums. Tomēr nav pateikts, kā tieši tam vajadzētu darboties. Tas noved pie izolētiem risinājumiem."
Eksperti norādījuši, ka daži restorāni un bāri noteikumus vienkārši neievēro, bet citviet klienti nav gatavi maksāt papildu par "zaļo" iepakojumu.
Piemēram, kādā uzņēmumā mēnesī tiekot saņemti līdz pat 800 piegādes pasūtījumu, bet tikai pāris cilvēki jautā par šo iespēju.
Idejas īstenošana ir sarežģīta, un tā rezultātā plauktos uzkrājas neizmantoti atkārtoti lietojami trauki. Arī patērētāju tiesību aizstāvji norādījuši, ka jāveic cilvēku izglītošana, bet nepieciešama arī kontrole un sodi.
Restorānos raizes sagādā arī pārtikas atlikumi, tāpēc uzņēmēji Diseldorfā nolēmuši ieviest soda naudu par galdiņu un ēdiena pasūtījuma neizmantošanu. Metodi, ka klientam jāpaziņo bankas kartes dati un neierašanās gadījumā no tās noskaita noteiktu summu, jau izmanto vairākās citās valstīs, tai skaitā, Francijā. Šāda sistēma ļauj samazināt arī citas izmaksas.