Mediķi: Trasē svarīgi ir dzert ūdeni

Pulksten 12.30 trasē dosies tie, kas gatavojas skriet 10 kilometru garu distanci, savukārt 13.30 - tie, kas vēlas pievarēt 5 kilometrus. Tā kā laiks ir karsts, pirms došanās uz startu mediķi vēlreiz iesaka skrējējiem pārliecināties par savu labo veselības stāvokli - vai nav paaugstināta ķermeņa temperatūra un nekas nesāp. Svarīgi, lai skrējēji būtu arī labi izgulējušies un spēka pilni.

„Gaisa temperatūra ir augsta, saule spoža. Mēs iesakām ģērbties vieglās un gaišās drēbēs, saglabāt lēnu tempu un drosmi tomēr izstāties, ja ir sajūta, ka fiziski vairs nevar tikt uz priekšu. Protams, svarīgi patērēt daudz ūdeni, 1-2 stundas pirms starta vismaz puslitru, skrienot padzerties un neatteikties no ūdens. Trasē ir atvēsināšanās un ūdens punkti, bet ūdens liešana uz galvas nav efektīvākais atvēsināšanās paņēmiens – apģērbs kļūst smags, var iekļūt kurpēs, radīt noberzumus,” pēdējos norādījumu dod „Nordea” Rīgas maratona organizētāju pārstāve Aija Liepiņa.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Vieglatlētika
Sports
Jaunākie
Interesanti