SOK sola daļu televīzijas naudas atdot olimpisko spēļu rīkotājiem

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem.

Starptautiskā Olimpiskā komiteja (SOK) pēdējos 15 mēnešos parakstīja mārketinga un televīzijas raidīšanas tiesību līgumus par 14 miljardiem dolāru (12,7 miljardiem eiro) un daļu gaidāmo ienākumu novirzīs pilsētām, kas uzņems olimpiskās spēles, trešdien Kualalumpurā pavēstīja SOK prezidents Tomass Bahs. Viņš solīja, ka jūlija beigās SOK publicēs līgumu par 2022.gada ziemas olimpisko spēļu sarīkošanu.

SOK piektdien balsojumā noteiks, vai 2022.gada ziemas spēles notiks Pekinā vai Kazahstānas pilsētā Almati. Bahs solīja, ka 2022.gada olimpiādes budžetā būs iekļauts SOK ieguldījums 800 miljonu dolāru (723 miljonu eiro) apmērā. SOK rēķinās, ka 2022.gada ziemas olimpisko spēļu operacionālais budžets nepārsniegs 1,8 miljardus dolāru neatkarīgi no tā, vai sacensības notiks Ķīnā vai Kazahstānā.

Savukārt SOK pārstāvis Marks Adamss uzsvēra, ka noslēgtie finanšu darījumi raksturo olimpiskās kustības ilgtermiņa stabilitāti līdz 2032.gadam. SOK plāno vairāk nekā 90 procentu savu ienākumu piešķirt sporta attīstībai un sportistu vajadzībām visā pasaulē.

Kopš Soču ziemas olimpiskajām spēlēm SOK parakstīja 13 līgumus par raidīšanas tiesību pārdošanu, tostarp noslēdza arī 7,65 miljardu dolāru kontraktu ar ASV televīziju NBC. SOK vēl noslēdza augstākā līmeņa sponsoru līgumus ar "Bridgestone" un "Toyota", kā arī pagarināja līdzšinējās vienošanās ar "Atos", "Panasonic" un "Samsung".

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti