SOK atvieglos noteikumus olimpiešu dalībai privāto sponsoru reklāmās

Starptautiskā olimpiskā komiteja (SOK) atvieglos noteikumus sportistu publicitātei atlētu privāto sponsoru reklāmās olimpisko spēļu norises laikā, ceturtdien pavēstīja SOK komunikāciju direktors Marks Adamss.

SOK izpildkomitejas apstiprinātās izmaiņas ļaus reklamēt sponsorus, kas nav oficiālie SOK atbalstītāji, taču noteikumi vēl jāapstiprina SOK sanāksmē jūlijā Kualalumpurā.  

Jau 2012.gadā Londonas olimpiskajās spēlēs daudzi sportisti protestēja pret SOK noteikumiem, kas aizliedz sportistiem izmantot savu tēlu neolimpisko sponsoru reklāmās olimpisko spēļu laikā. Pārkāpējiem draudēja izslēgšana no olimpiskajām spēlēm un medaļu atņemšana.

Sportisti iebilda, ka SOK noteikumi liedz viņiem saņemt pašu nopelnītu naudu.

SOK ceturtdien arī citstarp informēja, ka pērn aizvadīto Soču ziemas olimpisko spēļu operacionālā peļņa pārsniedza 53 miljonus dolāru (47 miljonus eiro). Savukārt Soču spēļu sarīkošanas kopējās izmaksas, pēc SOK teiktā, bija apmēram 41 miljards dolāru (37 miljardi eiro).

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Olimpiskā kustība
Sports
Jaunākie
Interesanti