Dienvidkorejā nav plašu ziemas sporta tradīciju, kas atspoguļojas arī līdzjutēju interesēs. Uz Phjončhanas ziemas olimpisko spēļu sacensībām plāno pārdot 1,18 miljonus biļešu, no tām tikai 30 procentus atsevišķā tirdzniecībā atvēlot ārzemju skatītājiem un sponsoriem. Tādējādi no pašmāju skatītājiem lielākoties būs atkarīgs, vai spēles notiks pilnu tribīņu priekšā.
Phjončhanas ziemas olimpisko rīcības komiteja plānoja biļetes izlozēt pieteikumus to iegādei iesniegušajiem interesentiem, taču būtisks pieprasījums bija tikai korejiešiem veiksmīgos sporta veidos, piemēram, šorttrekā un daiļslidošanā, kā arī atklāšanas un slēgšanas ceremonijām.
Organizatori pirmajā tirdzniecības cēlienā plānoja pārdot 600 000 biļešu, taču saņēma tikai 380 000 pieteikumu un realizēja 162 000 biļešu. Korejiešiem nepopulārajā distanču slēpošanā un biatlonā biļešu pieteikumi nesasniedza pat 10 procentus pieejamo vietu skaitu.
Pēc Dienvidkorejas Sporta ministrijas pasūtījuma veiktajā aptaujā aprīlī tikai 35,6 procenti aptaujāto atzina, ka ir ieinteresēti ziemas olimpiskajās spēlēs. Organizatori gan uzsvēra, ka dienvidkorejieši tradicionāli visu iegādājas pēdējā brīdī, tādēļ cer arī uz labākiem biļešu pārdošanas rādītājiem.
Biļešu tirdzniecība turpināsies septembrī. Lētākās biļetes uz dažādiem sporta veidiem, tostarp biatlonu un skeletonu, korejiešiem maksā 20 000 vonu (16 eiro).