Puses uz diviem gadiem parakstīja līgumu par 370 000 eiro, un vienošanās stāsies spēkā nākamgad janvārī. No "Latvenergo" saņemtā summa 2016. un 2017. gadā papildinās LOK kopējo budžetu un tādējādi tiks izmantota dažādām olimpiskajām programmām, lsm.lv paskaidroja LOK prezidents Aldons Vrubļevskis.
LOK sadarbībā ar olimpiskajiem centriem Rīgā, Valmierā un Ventspilī sniegs "Latvenergo" reklāmas pakalpojumus. "Elektrum" logo būs visos Rio olimpiskās komandas pasākumos, arī olimpiskajos centros. Savukārt "Elektrum" vārda piešķiršana olimpiskajam centram vēl jāsaskaņo ar Rīgas atbildīgajām institūcijām.
Vrubļevskis ir gandarīts, ka piesaistīts papildu finansējums, kas palīdzēs LOK gan olimpiešu gatavošanās finansēšanā, gan dažādu jaunatnes un veselīga dzīvesveida programmu īstenošanā.
"Katrs piesaistītais cents ir svarīgs olimpisko programmu realizēšanā," uzsvēra Vrubļevskis. "Mums jārelizē ne tikai olimpisko spēļu gatavošanās programmas. 2016. gada februārī būs jaunatnes ziemas olimpiskās spēles Lillehammerē, kur ceram uz labiem panākumiem un medaļām. Finansējums nepieciešams arī sporta popularizēšanai un jaunatnes programmu īstenošanai. Caur šādu sadarbību ar komersantiem mēģinam rast iespējas vēl un vēl," viņš piebilda.
Nākamā gada LOK budžets vēl top, un to apstiprinās LOK ģenerālās asamblejas sesijā martā. Vrubļevskis ir pārliecināts, ka LOK budžets būs lielāks nekā šogad.
Savukārt “Latvenergo” valdes priekšsēdētājs Āris Žīgurs sacīja, ka sports uzrunā miljoniem cilvēku visā pasaulē un arī "Latvenergo" ir jāuzrunā vairāki miljoni klientu arvien pieaugošas konkurences apstākļos. Viņš ir pārliecināts, ka līgums ar LOK nodrošina abpusējus ieguvumus gan komerciāli, gan emocionāli.
"Īstenot kopīgas aktivitātes olimpiskajā gadā, kad visu uzmanība būs pievērsta galvenajam notikumam sportā, ir rūpīgi izsvērts solis ar abpusēji izdevīgiem ieguvumiem mūsu sportistiem, klientiem un nacionālajam uzņēmumam,” paskaidroja Žīgurs.
“Latvenergo” cer stiprināt zīmola “Elektrum” atpazīstamību, izmantojot mārketinga aktivitātēs tāda mēroga notikumu kā Latvijas sportistu dalība olimpiskajās spēlēs. Lai nodrošinātu maksimālu atdevi no reklāmas līguma un biznesa mērķu sasniegšanu, "Latvenergo" arī nodrošināja tiesības izmantot olimpiskās komandas grafisko identitāti “Elektrum” mārketinga kampaņās Latvijā 2016. gadā.