“Ļoti strauji sabojājās laika apstākļi, un ceļš nav piemērots rallija mašīnām,” tā pastāstīja Strokšs, norādot, ka šādos apstākļos braukšana būtu nedroša, neviena no glābšanas brigādēm netiktu uz avārijas vietām, kā arī rallijs nodarītu neizmērojamus zaudējumus ceļiem.
“Ziemas rallijā dalībnieki brauc ar naglotām riepām, kur naglas garums ir septiņi milimetri,” tehniskās nianses atklāja Strokšs. Ar šādām riepām braucot, ceļi tiktu pamatīgi bojāti. Vai nevarēja visi dalībnieki vienoties un braukt ar vasaras riepām? Taču šādu varbūtību Strokšs uzreiz noraidīja, paskaidrojot, ka tas ir bīstami no drošības aspekta – mežā var būt posmi, kuros temperatūra ir zem nulles, bet, braucot pa ledu ar vasaras riepām, rallija spēkrati var kļūt nekontrolējami.
Rallija “Liepāja” organizators atklāja, ka no visiem – gan dalībniekiem, gan skatītājiem, gan partneriem un pat desiņu tirgotājiem, sagaidījis tikai sapratni. Viņš apsolīja, ka rallijs “Liepāja” notiks. Taču, visticamāk, tas būs rallijs ar grunts riepām, visticamāk, gada otrajā pusē. Un, ja kāds ir iegādājies biļetes uz ziemas ralliju “Liepāja”, tās būs derīgas arī tad, kad rallijs patiešām notiks.