Ja jau Raimondam izdevās uz Latviju atvest Eiropas rallija čempionāta posmu, tad kādēļ gan neatvest arī Pasaules rallijkrosu? Šāda ideja Strokšam ienākusi prātā 2014. gada vasarā. E-pasts, prezentācija, un sapnis īstenojas.
Strokšs atklāj, ka rallijkrosa čempionāta atvešanai uz Rīgu pamatīgs stūrakmens ir bijis valdības atbalsts, kā arī Latvijas autosportistu panākumi, fakts, ka šis sporta veids Latvijā ir iecienīts, kā arī, protams, Biķernieku trase, kura šobrīd tiek pārbūvēta.
Darbs pie trases izveidošanas prasījis ilgu laiku, Strokšs konsultējies arī ar autosportistiem Reini Nitišu un Jāni Baumani. Galu galā apstiprināts ir pirmais trases zīmējums ar nelielām izmaiņām. Un trase būs interesanta, sola Strokšs.
Pagaodām vēl nav skaidrs, cik tieši skatītāji klātienē varēs vērot rallijkrosu – pie tā vēl tiek strādāts. Taču skaidrs ir tas, ka 5000 skatītāju vietu jāparedz ārzemju viesiem, bet mājinieku pieprasījums pēc biļetēm noteikti būs lielāks, nekā piedāvājums.
Rallijkrosa licence vien valdībai izmaksās 350 tūkstošus eiro. Taču Strokšs mudina padomāt nevis par tēriņiem, bet gan par ieguvumiem, ko Latvija iegūs no šāda līmeņa pasākumā.