Motokrosists Jonass par līgumu ar jauno komandu: Tas nebija pēdējā brīža lēmums

Pauls Jonass nākamajās divās sezonās startēs Beļģijas komandā "Standing Construct GASGAS" sastāvā, Latvijas spēcīgākais motokrosa braucējs trešdien apstiprināja sarunā ar LSM.lv. Jonass uzsvēra, ka sarunas ar rūpnīcas komandu sāka jau vasarā, kad Ķegumā risinājās pasaules čempionāta posmi. 

ĪSUMĀ:

  • Līgums ar komandu "Standing Construct GASGAS" Paulam Jonasam ir uz diviem gadiem
  • Komanda Paulam Jonasam nodrošinās labāko tehniku, pašam braucējam jāpiesaista sponsori ceļošanai
  • Vienošanās paredz iespēju trenēties pēc saviem ieskatiem - Paulam Jonasam tas ir svarīgs nosacījums
  • Pieticīgais sezonas starts un trauma pasliktināja Paula Jonasa pozīcijas sarunās par līgumu 
  • Sarunas bija arī ar citām komandām, līdz līguma likšanai galdā tās nenonāca

(papildināts ar Paula Jonasa teikto)
Muguras traumas dēļ Jonass uz motocikla nav kāpis kopš vasaras saulgriežiem, taču rehabilitācijas posms tuvojas noslēgumam un viņš jau gatavojas novembrī atgriezties treniņos trasē. 

"Sākām strādāt jau vasarā, kad Latvijā notika MXGP posmi. Jau tad aprunājamies ar „GasGas” vadību, īpašniekiem, kāda ir situācija, kādi ir varianti,” par sarunu procesu pastāstīja Jonass. „Laika gaitā kļuva skaidrs, ka viens otru vēlamies redzēt blakus – es gribu būt šajā komandā un viņi grib, lai es braucu ar viņu motocikliem. Tas noteikti nebija pēdējā brīža lēmums, kādu laiciņu pie tā strādājām.”

Jaunajā līgumā Jonasam ir arī zināma stabilitātes un drošības sajūta, proti, tas noslēgts uz vairākām sezonām.

"Līgums ir uz diviem gadiem. Protams, par detaļām šajos līgumos parasti tiek diskutēts kādu laiku, bet šajā gadījumā diezgan ātri vienojāmies,” paskaidroja Jonass.

Neizteiksmīgais sezonas ievads un treniņos gūtā trauma ietekmējusi pārrunas. „Slēdzot jauno līgumu, man nebija tās labākās pozīcijas, jo sezonas sākums nebija izdevies un vēl guvu traumu," teica Latvijas sportists. "Bet esmu ļoti apmierināts, ka noslēdzām līgumu ar „GasGas”, man būs pilnībā nodrošināts viss labākais ekipējums un motocikls nākamajos divos gados.”

Jonass apstiprināja, ka līgumā ar „GasGas” ir nosacījums piesaistīt savus sponsorus ceļošanas un ikdienas izdevumu segšanai, bet

braucējam šobrīd svarīgākā bija tehnika startiem trasē.

„Galvenais mērķis bija iegūt ļoti labu ekipējumu un tikt rūpnīcas komandā. Viņi nodrošina visu ekipējumu, vislabāko tehniku. Man pašam jāparūpējas par dzīvošanu, par treneriem un ceļošanu uz sacensībām, tāpēc tur man pašam jāpiesaista privātie sponsori. Komanda nodrošina tehnikas ziņā,” nosacījumus sadarbībai ar komandu raksturoja Jonass.

Iepriekšējās divas sezonas Latvijas motokrosa līderis pārstāvēja „Husqvarna” rūpnīcas komandu, startējot kopā ar lietuvieti Armīnu Jasikoni. Jonasam pārrunas bija arī ar līdzšinējo komandu, taču beigās tika pieņemts lēmums izmēģināt spēkus citā vienībā.

"Ar [līdzšinējo] komandu, protams, bija sarunas, bet es pats tur īsti negribēju palikt, jo jutu, ka gribu strādāt nedaudz citādāk, kā viņi to dara. „GasGas” piedāvāja šo iespēju, ka varu vairāk trenēties, kā pats uzskatu par pareizāku sev, nevis kā citi liek. Sarunas bija, bet palikt tā īsi negribēju,” pārrunas ar savu nu jau iepriekšējo komandu raksturoja Jonass. 

Rudens pusē braucēju tirgū allaž aktīvas ir arī citas rūpnīcu komandas, savukārt

Jonass bija viens no labākajiem sportistiem, kuru iespējams piesaistīt 2020.gadā.

Braucējs norādīja, ka sarunas bijušas arī ar citām vienībām, tomēr tās nav materializējušās konkrētos rezultātos. „Sarunas notika arī ar citām komandām, bet, teiksim tā, netikām līdz brīdim, kad galdā tiek nolikts konkrēts līgums. Pēc sarunām ar „GasGas” gribēju startēt šajā komandā un ar šo motociklu, tāpēc esmu priecīgs par šo izvēli un to, kā viss ir izvērties,” paskaidroja Jonass.

Pasaules motokrosa čempionāta sezona noslēgsies novembra sākumā ar trim sacīkstēm Pjetramuratas trasē Itālijā. "Standing Construct GASGAS" līderis prestižākajā MXGP klasē nīderlandietis Glens Koldenhofs pirms atlikušajiem posmiem sezonas kopvērtējumā ir septītais. Tiesa, pēdējos trīs etapos Koldenhofs nestartēja, jo, līdzīgi kā Jonass, traumēja vairākus mugurkaula skriemeļus.

Koldenhofs sezonas gaitā apliecināja, ka „GasGas” ir konkurētspējīga tehnika cīņai par vietām uz goda pjedestāla. Koldenhofs arī uzvarēja Latvijas Lielās balvas izcīņā, kas bija pirmais no trim posmiem Latvijā, kur augustā atsākās pasaules čempionāts. Nākamgad Jonasam kompāniju uz „GasGas” rūpnīcas motocikla sastādīs Braeins Bogers. Viņš MXGP klasē ienāca 2018.gadā, divas sezonas pavadot „Honda” rūpnīcas komandā, taču nespēja konkurēt ar komandas biedru Timu Gajseru, tāpēc 2020.gadā brauca privātajā komandā, startējot ar KTM motociklu.

Jonass norādīja, ka

"GasGas” rūpnīcas komandā abiem braucējiem būs vienādas iespējas sevi pierādīt.

"Rūpnīcas komandās tā parasti nav, ka ir izteikts pirmais numurs. Ekipējums abiem tiek nodrošināts vienlīdzīgi, ir vienādi motocikli, tāpēc sezona sāksies un tad visu redzēsim,” uzsvēra latvietis. 

Līdzšinējais divu gadu līgums ar komandu "Husqvarna” Jonasam 2020. gadā noslēdzas un jau pirms kāda laika kļuva skaidrs, ka motokrosists nākamajā sezonā pārstāvēs citu vienību. Jau iepriekš Jonass pastāstīja, ka līgums ar jauno komandu ir noslēgts, bet oficiāli tās nosaukumu viņš vēl neatklāja. 

Treniņus 23 gadus vecais Jonass plāno atsākt motokrosa centrā Beļģijā. Pasaules čempionātā Pauls 2020.gadā startēja tikai pirmajos divos posmos un kopvērtējumā noslēdz trešo desmitu.

"Gas Gas" ir Spānijas motociklu ražošanas uzņēmums, ko pērn iegādājās nozares gigants KTM.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Motoru sports
Sports
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt