“Mēs nedrīkstam aizmirst, ka Latvija ir maza valsts. Vien nedaudz virs diviem miljoniem iedzīvotāju. Tomēr jūs spējat uzņemt FIA pasaules rallijkrosa čempionāta posmu. Tas ir liels panākums,” LTV raidījumam “Sporta studija” pauda Tods. Tods sacīja, ka jāstrādā arī ar rallija posmiem, drifta un kartinga sacensībām.
Braucēju vidū Biķernieku trase atzīta par vienu no drošākajām. Savs vērtējums ir arī FIA prezidentam, kurš klātienē pārliecinājās par latviešu spēju sarīkot augsta līmeņa sacensības.
“Trases drošību vienmēr var uzlabot,” teica Tods, piebilstot: “Drošības līmeni ietekmē trases dizains, sportistu tehnika, tiesnešu kvalifikācija. Tomēr viens no iemesliem, kādēļ gan trase, gan sacensības ir augstā līmenī, balstās organizatoru rūpīgā darbā,” pārliecināts ir FIA prezidents.
Tods uzsvēra, ka katra nianse ir pārdomāta un organizatori strādā ciešā sadarbībā ar FIA ekspertiem.
FIA prezidents atzina, ka nākotne pieder ar elektrību darbināmiem auto. Ne velti viņa dzimtajā Francijā plāno līdz 2040. gadam aizliegt benzīna un dīzeļa motoru automašīnas. Jau tagad notiekot Formula-E sacensības, un viņš tādas labprāt redzētu pilsētvidē, lai aizvien vairāk iedrošinātu cilvēkus izvēlēties ar elektrību darbināmos spēkratus, kas nenodara kaitējumu apkārtējai videi.