Jukneviča un Zariņa ekipāža jau ir saņēmusi savu "Toyota Hilux" spēkratu un gatavojas 2. janvārī paredzētajam startam. Ierodoties Saūda Arābijā, dalībniekiem vispirms jāsagaida negatīvs kovida testa rezultāts, kā arī līdz 1. janvārim jāsaņem administratīvās un tehniskās komisijas akcepts, lai uzskatītu sevi par sacensību dalībniekiem.
Zariņam sajūtas Arābijas pussalas smiltīs šķiet tuvākas oriģinālajai Dakarai Āfrikā, nevis Dienvidamerikai, kur sacensību norisē nepārtraukti bija jūtama civilizācijas klātbūtne. Turpretim Saūda Arābijā vide ir līdzīgāka Āfrikas mežonīgumam, paskaidroja stūrmanis.
Dakaras rallijreidā Zariņš ir piedalījies piecas reizes, un viņa labākais panākums ir 26. vieta kopā ar Andri Dambi.
Saūda Arābijā no trases maršruta gan ir izņemtas lielās kāpas, uz ko Zariņš cerēja kā spēku līdzsvarojošu faktoru, jo mazie smiltāji ir parocīgāki lielajām komandām. Maršruts, iespējams, mainīts tādēļ, lai "Audi" elektromobiļi lielajās smiltīs ļoti ātri neiztukšotu baterijas, izmaiņu neoficiālo pamatojumu izklāstīja Zariņš.
Sagatavojot mašīnu startam, Zariņš jau pieregulēja krēslus un jostas, kā arī spēkratam ir pieslēgtas un pārbaudītas navigācijas sistēmas. Pirms oficiālā starta ekipāžai vēl ir paredzēts izbraukt testa posmu, lai pārliecinātos, ka viss strādā, kā nākas.
Dakaras rallijreids Saūda Arābijā risināsies no 2. līdz 14. janvārim. Zariņam iespēja piedalīties radās tādēļ, ka Jukneviča ierastajam stūrmanim šoreiz bija citi plāni.
Dakaras rallijreids notiek kopš 1979. gada, kad maršruts bija no Parīzes līdz Senegālas galvaspilsētai Dakarai. Dažādu apstākļu dēļ kopš 2008. gada rallijreids vairs nenotiek Āfrikā, bet saglabāja zīmola vērto nosaukumu. Pēc vairākiem sacensību gadiem Dienvidamerikā rallijreids kopš 2020. gada risinās Saūda Arābijā.