„Pārslēgties nav viegli,” teica Nitišs, kurš pēdējo reizi rallijā piedalījās 2015. gadā.
„Jābrauc agresīvāk, lai būtu labs rezultāts,” sacīja pilots, norādot atšķirības starp ralliju un rallijkrosu. Nitišs arī min, ka biežāk nākas izmantot sānslīdes. Autobraucējs atklāja, ka grūtības rada stenogrammas uztveršana, kad jāizprot stūrmaņa norādes un jāprot atbilstoši tām reaģēt.
Nitišs informēja, ka trīs dienas pavadījis, trenējoties ar sacīkšu auto. „Sacensībām vajadzētu būt gatavam,” piebilda autobraucējs.
„Rallijs Latvija” no citiem atšķiras ar to, ka astoņi no divpadsmit posmiem tiks aizvadīti uz asfalta seguma. Trīs no sacensību posmiem norisināsies Jūrmalas pilsētā, bet atsevišķi posmi notiks Biķernieku trasē.
Jau iepriekš tika ziņots, ka Nitišs kopā ar stūrmani Māri Neikšānu 22. un 23. jūlijā startēs sacensībās „Rallijs Latvija”.