Armandam Tripānam pieredzes trūkums pie žiguļa stūres rallijkrosā Biķerniekos ļauj izcīnīt vien 19. vietu

 Ne tikai pasaules mēroga sacensības spēj izraisīt latviešos interesi – Biķernieku trasē notikušais Latvijas rallijkrosa pirmais posms un skatītājiem piepildītās tribīnes liecina, ka šis sports ir interesants un svarīgs arī valsts mērogā. Turklāt izmēģināt savu varēšanu var arī iesācēji – tā ar žiguli trasē devās arī “Sporta Studijas” žurnālists Armands Tripāns.

Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

Rallijkrosa pirmajā posmā startēja dalībnieki četrās dažādās sporta mašīnu klasēs. Vispopulārākā – tautas klase. Un 28 dalībnieki savu māku parādīja ar žiguļiem.

Skatītāju tiešām daudz, un viņi intervijās apliecina, ka šāds pasākums ir gana interesants. Tribīnēs viskarstasinīgākie bija somu līdzjutēji, bet latviešu varējumu vēroja arī brāļi Baumaņi, kuri startē pasaules klasēs.

Jānis Baumanis “Sporta Studijai” atzina, ka pats pirms diviem gadiem izmēģinājis braukt ar žiguli. Šādās sacensībās, viņaprāt, visu izšķir braukšanas māka, jo spēkrati ir diezgan vienādi.

Arī paši rallijkrosa dalībnieki slavēja savus spēkratus un norādīja, ka daudz ko izšķir māka, degsme un braukšana uz riska robežas.

Arī Armands Tripāns sēdās pie žiguļa stūres un piedalījās rallijkrosā, turklāt pirmajos kvalifikācijas apļos gāja pat ļoti labi. Pirms sacensībām padomus viņam vēl deva Reinis Nitišs: “Tas ir nopietni, tas nav tā – atnācu ieraudzīju, uzvarēju.” Turklāt pamācīja, ka labāk ir lēnām ieiet līkumā un ātri no tā izbraukt.

Adrenalīns un pieredzes trūkums darīja savu – Tripānam trešajā kvalifikācijas braucienā sagriešanās un galarezultātā vien 19. vieta.

Tripāna treneris šajās sacensībās Ivo Traubergs vien atzina, ka pats Armands to kūku sabojājis trešajā braucienā, lai gan paša prognozes liecinājušas, ka būtu jātiek pusfinālā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti