Zariņš/Juknevičs Dakarā brauc ar 2016. gada “Toyota Hilux”, kas būvēta ‘’Overdrive’’ rūpnīcā. Mašīnai uzstādīts 5 litru, 8 cilindru benzīna motors. Ir visu četru riteņu neatkarīgā piedziņa, uz katru riteni ir pa diviem amortizatoriem. Stūrmaņa darba vieta blakus auto pilotam aprīkota ar diviem elektroniskajiem ekrāniem un pulti, ar kuru kontrolēt dažādu informāciju.
Starp sēdekļiem atrodas speciāla drošība iekārta “Iritrack’’ – ja notiek negadījums vai kādam dalībniekam vajadzīga palīdzība, nospiež sarkano pogu.
Zaļo pogu spiež gadījumā, ja maina riteni vai ir tehniskās problēmas. Bet, nospiežot zilo pogu, ekipāža var sazināties ar organizatoriem – tur ir iebūvēts satelīta telefons.
Mašīnas aizmugurē ir rezerves riteņi, lāpstas un vēl cits drošības ekipējums. Ir arī saspiestā gaisa balons, ja rodas nepieciešamība piepumpēt riepas. Arī domkrats, ja nestrādā abās mašīnas pusēs esošie hidrauliskie domkrati. Mašīnā iebūvēta speciāla 500 litru tilpuma degvielas bāka – komanda katru dienu aprēķina, cik degvielas būs nepieciešams. Vadītāja puse gan daudz neatšķiras no parastas mašīnas – stūre, pedāļi, ātruma un bremzes kloķi, arī rokasbremze.
Dakaras rallijs gada sākumā risinās Saūda Arābijā, kur sacensības noslēgsies piektdien, 14.janvārī.