Horvātijas rallija priekšpēdējo dienu Nevils uzsāka ar nepilnu 6 sekunžu pārsvaru pār Evansu. Pēc sestdienas pirmajiem diviem "dopiem" beļģu braucējam bija izdevies savu pārsvaru palielināt līdz teju 11 sekundēm. Taču nākamajā ātrumposmā rallijam bija jauns līderis.
Kādā labajā līkumā Nevila auto izslīdēja un ar aizmuguri atdūrās pret betona bloku. Rezultātā – pamatīgi bojāts "Hyundai" spēkrata ritenis un amortizators, kā arī Nevils no tālākās cīņas sestdien izstājās. Nevils pēc neveiksmīgās epizodes autosporta blogam "Dirtfish" norādīja, ka, visticamāk, bremzēšanas brīdī sabloķējis riteņus, kā rezultātā auto saslīdēja.
Nevila avārija
Tas nozīmēja, ka par sacensību līderi kļuva Evanss, kurš tobrīd par nepilnām 20 sekundēm apsteidza igauni Otu Tanaku ("M-Sport Ford"), bet soms Esapeka Lapi ("Hyundai Shell Mobis") bija trešais.
Pirms noslēdzošajiem diviem sestdienas ātrumposmiem Tanaks bija sadeldējis Evansa pārsvaru līdz 12,5 sekundēm. Igauņa pilotēto "Ford" automobili dienas izskaņā gan piemeklēja tehniska ķibele, kas liedza Tanakam turpināt samazināt brita pārsvaru.
Līdz ar to pirms noslēdzošās Horvātijas WRC posma dienas vadībā ir Evanss. Otrajā vietā ir Tanaks, kurš britam zaudē 25,4 sekundes, bet trešajā – Lapi, no līdera atpaliekot par 55,4 sekundēm.
Savukārt nākamie tuvākie konkurenti Evansam zaudē vairāk nekā pusotru minūti.
Rallija pēdējā dienā – svētdien – braucējus sagaida četri ātrumposmi kopumā 54,48 kilometru garumā.
Tas nozīmē, ka Evansam priekšā vien četri "dopi", lai izcīnītu uzvaru kādā WRC posmā pēc vairāk nekā 18 mēnešu ilga pārtraukuma.
Britu pilots WRC karjerā piecas reizes kāpis uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena; pēdējo reizi tas notika 2021. gada Somijas rallijā.