Vēl otrā brauciena vidū "Yamaha" rūpnīcas komandā startējošais Reišulis atradās brauciena vadībā, tomēr beigu beigās līdz finišam viņš zaudēja vairākas pozīcijas, braucienu pabeidzot septītais, kas deva 7. vietu divu braucienu summā.
"Bija labs starts, un brauciena sākumā labi jutos. Tad vienā no līkumiem man noslāpa mocis, bet divus apļus vēlāk nokritu, jo aizķēros aiz viena no atpalicējiem. Beigās bija grūti pabraukt, bija spēku izsīkums, jo pirms sacensībām cīnījos ar drudzi," par notikumiem Ķīnā stāsta jaunais sportists.
Reišulis stāsta, ka garais pārlidojums uz Ķīnu, kā arī laika zonu maiņa būtisku iespaidu neatstāja, jo viņam jau ir šāda pieredze, startējot posmos Indonēzijā, kas notika vasarā. Slimošana gan atņēmusi daudz spēku, bet pirms sacensībām latviešu braucējs cīnījās ar atūdeņošanos.
Pasaules čempionāta līmeņa sacensības motokrosā Ķīnā notiek reti – iepriekšējoreiz posms tur risinājās 2019. gadā, savukārt 2020. gada sacensības atcēla pandēmijas dēļ. Tāpat kā pirms pieciem gadiem, arī šoreiz posms risinājās Šanhajas apkaimē, motokrosa braucējiem izmantojot iespēju iepazīt Ķīnas kultūru un vēsturi.
Nākamās nedēļas izskaņā Spānijā risināsies sezonas pēdējais posms pasaules čempionāta ieskaitē. Lai gan Reišulis sezonas pirmo pusi brauca Eiropas čempionātā, bet pasaules čempionātā iesaistījās tikai ar desmito posmu Itālijā, sezonas kopvērtējumā viņš ticis līdz 15. vietai un kopumā ir apmierināts ar savu progresu, salīdzinot ar savu pirmo posmu šajā līmenī.
"Pagaidām pāreja uz pasaules čempionātu bijusi pozitīva. Sezonai ejot uz priekšu, jūtu progresu savā braukšanā. Sākumā bija grūtības pierast pie sacensību formāta, pie tā, cik daudz ir jābrauc. Pēdējās sacensībās jūtu, ka ir mazliet vieglāk," saka Reišulis.
Oktobra sākumā motokrosa braucējiem vēl Nāciju kauss Lielbritānijā, tajā piedaloties arī Latvijas komandai. Latvija turp dosies ar gados jaunu sastāvu – MXGP klasē brauks Mairis Pumpurs, ar MX2 klases motociklu startēs Kārlis Alberts Reišulis, bet MX Open klasē brauks Edvards Bidzāns.