Pirms grupu kārtas noslēguma vidējais apmeklētāju skaits spēlē bija 1319 skatītāji, ko veicināja relatīvi lielāka interese par Kanādas izlases spēlēm. Tomēr Edmontonā turnīram atvēlētajā "Rogers Place" arēnā hokeja spēlēs ir vieta 18 500 skatītājiem, un līdz šim pat visapmeklētākajās Kanādas izlases spēlēs vairāk nekā divas trešdaļas vietu palika tukšas.
Mājinieku kanādiešu uzvaru ceturtdaļfinālā pār šveiciešiem klātienē vēroja 4898 skatītāji, un četriem cipariem bija rakstāms līdzjutēju skaits vēl tikai Čehijas uzvarā pār ASV, tribīnēs aizpildot 1739 vietas. Krietni tukšāka arēna bija Latvijas–Zviedrijas (518 skatītāji) un Somijas–Vācijas (448) spēlēs.
Kanādas hokeja jumtorganizācijā "Hockey Canada" uzskata, ka skatītāju skaitu nelabvēlīgi ietekmēja turnīra pārcelšana uz augustu Covid-19 dēļ. Par saprotamu rīkotāji atzina arī situāciju, ka līdzjutēji ir pievērsuši īpašu vērību hokeja kultūrai "Hockey Canada" pārraudzītajā saimniecībā. Kanādas hokeja jumtorganizāciju vairākus mēnešus asi kritizēja par centieniem noklusināt apsūdzības divu iepriekšējo junioru izlašu spēlētājiem par seksuālu uzbrukumu.
Pēc apsūdzībām Kanādā rosināja arī parlamentāru izmeklēšanu un "Hockey Canada" tika apturēts valsts finansējums. Sadarbību pārtrauca arī lielie sponsori "Telus" un "Canadian Tire", atstājot pasaules čempionāta ledu bez plānotajām reklāmām.
Sagaidāms, ka zemie biļešu tirdzniecības rādītāji čempionāta organizatoriem radīs finanšu zaudējumus.
"Turnīrā iesaistītās organizācijas – Starptautiskā Hokeja federācija (IIHF), "Hockey Canada" un dalībvalstu federācijas – visas veica finanšu ieguldījumus, lai pasākums varētu notikt," paziņoja "Hockey Canada". "Neto ienākumus no pasaules junioru čempionāta sadala "Hockey Canada", "Hockey Canada" biedri, Kanādas hokeja līga un IIHF."
U-20 pasaules čempionātu bija plānots aizvadīt gadumijā, bet Covid-19 dēļ turnīru pārtrauca jau četras dienas pēc tā sākuma, un vēlāk IIHF nolēma turnīru izspēlēt no jauna.