“Champick” līdzdibinātājs un ģenerāldirektors Ēriks Nelsons telefonintervijā Latvijas Radio apliecināja, ka saņemtas pozitīvas atsauksmes no platformas lietotājiem un stratēģiskajiem partneriem visā pasaulē. Šobrīd “Champick” galvenokārt darbojas futbola nozarē.
Nelsons pastāstīja, ka mūsdienu fans vēlas izklaidi – klubiem ir jādomā, kā viņu izklaidēt virtuālajā vidē.
“Produkts savā būtībā ir interneta platforma, kurā futbola fani visā pasaulē var sacensties ar savām zināšanām. Platforma ir saslēgta ar reālo futbola spēlētāju statistiku. Spēlētājs gūst vārtus, tas sekundes laikā nonāk līdz mūsu platformai. Līdz ar to futbola fani var izveidot savu virtuālo komandu un sacensties pret citiem faniem pasaulē, balstoties uz savām zināšanām futbolā,” Latvijas Radio atklāja Nelsons.