Pie TV ekrāniem spēlei līdzi sekoja vidēji 114,4 miljoni TV skatītāju, līdz ar to pārraide kļuvusi par skatītāko ASV televīzijas vēsturē. Iepriekšējais rekords - 112,2 miljoni skatītāju, tika fiksēts iepriekšējās NFL finālspēles laikā.
Speciālisti uzskata, ka TV auditorija visticamāk bijusi vēl lielāka, jo aprēķinos nav iekļauti tie cilvēki, kuri spēli skatījās sporta bāros, vai speciāli organizētās NFL finālspēles ballītēs, kuras ASV ir populāras.
Lielākā auditorija spēlei bijusi tās pēdējās minūtēs, kad pie TV ekrāniem pulcējušies 120,8 miljoni skatītāju.
Jau ziņots, ka par NFL čempioniem kļuva Ņūinglendas "Patriots", kas sīvā cīņā Fīniksas Universitātes stadionā Arizonā ar rezultātu 28:24 uzveica pagājušās sezonas čempionus Sietlas "Seahawks". "Patriots" ceturto riezi komandas vēsturē izcīnīja "Super Bowl", bet pirmo šajā dekādē. Komandai izdevās atspēlēties no rezultāta 14:24.
"Super Bowl" ir ASV sporta gada populārākais notikums. Šoreiz 30 sekunžu televīzijas reklāma spēles pārraidē maksāja rekordlielu summu - 4,5 miljonus ASV dolāru (aptuveni četri miljoni eiro).