Bijusī kamaniņbraucēja Amantova vadīs Murjāņu Sporta ģimnāziju

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 9 gadiem.

Olimpisko spēļu medaļniece kamaniņbraukšanā Ingrīda Amantova turpmāk vadīs Murjāņu Sporta ģimnāziju (MSĢ), pirmdien informēja Izglītības un zinātnes ministrijā (IZM). Atklātajā konkursā uz MSĢ direktora amatu komisija Amantovu atzina par piemērotāko kandidāti.

Amantova kopš 2002.gada ir MSĢ struktūrā iekļautās bērnu un jauniešu kamaniņu sporta skolas vadītāja un trenere, kā arī Rīgas 46. pirmsskolas izglītības iestādes un pirmskolas izglītības iestādes „Kamolītis”  sporta pedagogs. Patlaban Amantova ir arī Ropažu novadu domes deputāte un Izglītības, kultūras un sporta komitejas priekšsēdētāja. Iepriekš viņa strādāja par sporta skolotāju Rīgas 69.vidusskolā.

Kamaniņu braucējas karjerā Amantova 1980.gadā Leikplesidā, ASV, izcīnīja olimpisko bronzas medaļu. Savukārt pērn Latvijas Gada balvas sportā pasākumā viņa saņēma balvu "Paraugs sportā". 

Amantova Latvijas Valsts fiziskās kultūras institūtā (tagad Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijā) ieguvusi augstāko profesionālo izglītību sporta pedagoga un ārstnieciskās vingrošanas metodiķa specialitātē, bet Latvijas Universitātē ieguvusi bakalaura grādu pirmsskolas izglītībā un maģistra grādu izglītības zinātnes un vadības programmā.

IZM 9.jūlijā izsludināja atklātu konkursu uz MSĢ direktora amatu un saņēma septiņus pieteikumus. Lai pretendētu uz amatu, bija nepieciešama atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām un vismaz trīs gadu pieredze darbā vadošā amatā. Tāpat kandidātiem bija jābūt vismaz divu gadu pedagoģiskā darba stāžam pēdējo desmit gadu laikā un pieredzei sadarbībā ar nozares profesionālajām organizācijām un sociālajiem partneriem, kā arī vēlama pieredze publisko iepirkumu organizēšanā vai attīstības projektu īstenošanā.

Kandidātiem prasīja arī zināšanas par MSĢ darbības pamatvirzieniem un darba specifiku, par izglītības iestādes darbību un sporta nozari reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem, svešvalodu zināšanas un teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes. Lai izvērtētu pretendentu atbilstību, konkursa komisija otrajā kārtā rīkoja intervijas ar pretendentiem, bet trīs labākie kandidāti trešajā atlases kārtā prezentēja savu redzējumu par izglītības iestādes attīstību turpmākajos piecos gados. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti