“Ir nianses. Četrinieks dažās vietās var būt stabilāks, bet dažās precīzāk jābrauc,” tā atšķirības trasē starp divnieku ekipāžām un četriniekiem skaidroja Ķibermanis. Viņš atklāja, ka šobrīd labāk jūtas, braucot četrinieku ekipāžā.
Tiesa gan, Ķibermanim vēl joprojām kremt veikums divnieku ekipāžās – izcīnītā devītā vieta, lai gan pēc pirmā brauciena viņš bija ceturtajā pozīcijā. “Grūti to sagremot. Četrus gadus smagi strādājām un trīsarpus minūšu laikā to visu sačakarējām,” vēl joprojām saskumis bija pilots.
Tomēr par komandas biedriem, kas izcīnīja bronzas medaļu, Ķibermanim liels prieks – vismaz neatstāja Latviju tukšā bez medaļām.
Tikmēr Melbārdis atklāja, ka ar četriniekiem braukšana ir krietni savādāka nekā divniekos – komanda lielāka, masa lielāka, bobs nāk ar lielāku inerci. Šīs nianses jāņem vērā. Taču atslēgas vietas gan palikušas tās pašas – otrā un devītā virāža. “Protams, arī pārējā trase jāizbrauc precīzi,” atklāja Melbārdis.
Runājot par konkurentiem, Melbārdis pauda, ka tie varētu būt tie paši, kas bija divnieku ekipāžās, taču jārēķinās, ka stipri ir arī Šveices, Dienvidkorejas, Francijas un Austrijas sportisti.
Tomēr pēc izcīnītās bronzas divniekos Melbārža ambīcijas nav mazinājušās. “Kaut kādam mērķim ir jābūt, braucot uz šejieni. Es eju uz to jau divus gadus,” neslēpa pilots.