Tas ir stāsts par jaunu, viduslaiku garā audzinātu ķīniešu sievieti, kura tiek izprecināta moderni domājošam, Amerikā izglītotam vīrietim. Pasaulē, kurā saduras dažādas, krasi atšķirīgas, pat pretējas kultūras un tradīcijas, viņi atrod ceļu, kā veidot paši savējo.
Viens no galvenās lomas atveidotājiem (ķīniešu ārsts skolojies Amerikā) Kaspars Znotiņš iestudējumu salīdzina ar mūsu “Indrāniem”, kur sagrūst vecās uz hierarhiju balstītās dzimtas vērtības.
“Svarīgi ir saprast galveno ķīniešu principu, ka jaunākais pakļaujas vecākajam. Hierarhiskais princips ir pāri visam, tas viņos jau ir ieaudzināts no pašas bērnības un ir asinīs, pat ja skolojies Rietumos,” pārliecināts ir Znotiņš.
Par savu titullomu stāsta aktrise Jana Čivžele: “Ķīniešu sievietes ir elastīgas un pakļāvīgas. Man tas saskan ar Guelanu, es arī varu izplesties un sarauties. Bet man kā aktrisei bija interesanti meklēt formu – kā viņas kustas – galva, rokas, protams, man pārbaudījums ir sietās kājās.”
Iestudējuma režisore ir Māra Ķimele, scenogrāfes un kostīmu mākslinieces Inga Bermaka un Agnese Stabiņa.