«Nine Inch Nails» Eiropas koncertturnejai gatavosies Rīgā

Amerikas supergrupa “Nine Inch Nails” (NIN) nolēmusi Rīgā gatavoties savai Eiropas koncerturnejai, aizvadot vismaz nedēļu mēģinājumos.

“Mēģinājumus visas dienas grupa aizvadīs “Arēnā Rīga”, un tie paredzēti tieši skatuves šova radīšanai," atklāj koncerta rīkotājs Ģirts Majors. "Grupa Rīgā visu šo laiku uzturēsies vairāk nekā 40 cilvēku pavadībā, taču, lai palīdzētu uzbūvēt un apkalpot skatuvi, tiks nodarbināti papildu strādnieki. Mēs esam brīdināti, ka mēģinājumi dažkārt var ievilkties 24 stundu garumā, un par Trenta Reznora vērienu, inovitatīvajām idejām un iespaidīgo izpildījumu var pārliecināties grupas radītā divdaļīgā filmā par pagājušā gada koncertu tapšanu. Mums šis ir liels izaicinājums - pavadīt tik daudz laika, lai palīdzētu sagatavot visu nepieciešamo veiksmīgai šādu mēģinājumu norisei, kādi mūsu reģionā notiek pirmo reizi.”

Kā vēstīts, 6.maijā “Arēnā Rīga” notiks grupas pirmais Eiropas koncerts, atgriežoties pēc sešu gadu pārtraukuma. NIN uzstāšanās kļuvusi par vienu no iespaidīgākajiem, modernākajiem un tehnoloģiski vissarežģītākajiem koncertšoviem, kādus šobrīd iespējams piedzīvot.

“Mans mērķis ir radīt skatītājiem interaktīvu koncertfilmu, kas notur uzmanību līdz pēdējai sekundei un ļauj aizceļot citā realitātē. Ir forši dāvāt cilvēkiem nebijušu pieredzi,” stāsta NIN līderis Trents Reznors.

NIN uz Latviju brauc ar vienu no pasaules iespaidīgākajiem mūzikas šoviem, kas noformēts hipermodernā tehnokrātiskā stilā. Grupas dalībnieku kustības iedarbina gaismas un vizuālos efektus – skatuve kļūst par grupas un tās mūzikas metafizisku vizuālo papildinājumu. Šova tapšanā piedalījās NIN skatuves dizainers Rojs Benets un kanādiešu šovu producentu apvienība "Moment Factory", kas līdz šim strādājusi un veidojusi šovus tādiem māksliniekiem kā Džastins Timberleiks, Jay Z, "Bon Jovi", Madonna u.c.

Benets un "Moment Factory" vairākus mēnešus strādāja kopā, lai izveidotu interaktīvu skatuves iekārtojumu, kas ļauj grupai kontrolēt savas uzstāšanās vizuālos aspektus. Rezultātā "Moment Factory" ir radījusi skatuves iekārtojumu, kurā skatuve pati kļūst par instrumentu, kas reaģē uz grupas dalībnieku atrašanās vietu un pārvietošanos telpā.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt