„Mēs sākam veidot vīziju nākotnei un, jāsaka, ka iestudējumos kardinālu pagriezienu mēs neplānojam veikt. Tas arī nav vajadzīgs, jo opera tomēr ir diezgan konservatīva māksla," uzsver Mārtiņš Ozoliņš.
Tajā pašā laikā, kā norāda Ozoliņš, LNO vēlas pieaicināt vairāk jaunos latviešu diriģentus un jaunos solistus. Daudz jauno operdziedātāju būs Sergeja Prokofjeva operas „Mīla uz trim apelsīniem" jauniestudējumā, kurš piedzīvos pirmizrādi 7.decembrī.
„Iestudējumā „Mīla uz trim apelsīniem" būs daudz jauni vārdi, kas, domāju, sevi nākotnē apliecinās ne tikai Latvijā, bet arī ārpus Latvijas robežām," stāsta diriģents.
Stāstot par gaidāmajām izmaiņām opernamā, Ozoliņš pieļauj, ka varētu būt tīri savā vizuālajā noformējumā atšķirīgākas izrādes nekā tas bijis līdz šim.
Domāju, ka būs arī daudzi klasiski iestudējumi. Tajā pašā laikā mēs neatteiksimies no kaut kādiem režisoriskiem eksperimentiem," spriež Ozoliņš.
Novembra sākumā, stājoties LNO mākslinieciskā vadītāja un valdes priekšsēdētāja amatā, komponists Zigmars Liepiņš paziņoja, ka „ir beidzies laikmets, kas kaut kādā mērā nosaka, ka režisūra ir svarīgāka par mūziku operas teātrī. Un ir sācies jauns laikmets ar mūžīgām vērtībām, jo operas mākslā absolūti svarīgāks par visu ir mūzika".
Savukārt diriģents Andris Veismanis, kļūstot par Zigmara Liepiņa padomnieku muzikālajos jautājumos, par savas darbības prioritāti izvirzīja repertuāra žanrisko dažādošanu, nevairoties no tādām formām kā operete un mūzikls.
Jau vēstīts, ka no 1.decembra LNO galvenā diriģenta amatā stājas Mārtiņš Ozoliņš, līdzšinējais galvenais diriģents Modests Pitrens turpmāk būs LNO galvenais viesdiriģents.
Mārtiņš Ozoliņš absolvējis Latvijas Mūzikas akadēmijas kordiriģēšanas klasi pie profesora Edgara Račevska un Simfoniskā orķestra diriģēšanas nodaļu pie profesora Imanta Rešņa. Piedalījies meistarklasēs pie Vasilija Sinaiska Sanktpēterburgā, pie Helmuta Rillinga Baha akadēmijā Vācijā un Ģintara Rinkeviča Lietuvā. Mārtiņš Ozoliņš ir LNO diriģents kopš 2005.gada.