Notikuma vietā ieradās ugunsdzēsēji un pat televīzija RAI, pastāstīja Ingrīda Zemzare, piebilstot, ka televīzijas ierašanās bijusi kā bezmaksas reklāma orķestra koncertam, uz kuru "Kremerata Baltica" mūziķi tomēr paspējuši laikā. Sīkākas informācijas par incidentu orķestra direktorei pagaidām neesot.
"Kremerata Baltica" ar plašu Eiropas tūri svin izcilā krievu pianista Mihaila Pļetņova atgriešanos pie klavierēm. Viņu koncertceļš ved no Itālijas ziemeļiem caur Šveici un Rīgu uz pašiem Eiropas ziemeļiem. Turneja noslēgsies 5. aprīlī ar koncertu Oslo.
Rīgā, Lielajā ģildē "Kremerata Baltica" un Mihails Pļetņovs (klavieres, Krievija) uzstāsies 4. aprīlī, bet aprīļa pēdējās svētdienas, 28. aprīļa, rītu kopā ar orķestra māksliniecisko vadītāju Gidonu Krēmeru veltīs "Likteņdārzam".
Savu atteikšanos uzstāties pianists Pļetņovs skaidroja arī ar mūsdienu instrumentu slikto kvalitāti. Kopš 2012. gada viņš ir japāņu mūzikas instrumentu firmas KAWAI oficiālais mākslinieks. Rīgā Pļetņovs spēlēs šīs firmas instrumentu, kas viņam tiks atvests ar speciālu reisu.
Pļetņovs pēdējo reizi klavieres uz skatuves spēlēja Maskavā un pēc tam apklusa uz sešiem gadiem. Šais gados notika vien daži viņa koncerti Šveicē, kur mākslinieks šobrīd dzīvo. Bet 2012. gads kļuva viņam īpašs: nosvinējis savu 55.jubileju, viņš atgriezās pie klavierēm. Par godu Puškina Valsts Mākslas muzeja simtgadei, 32. festivālā „Decembra vakari” viņš negaidīti sniedza solokoncertu, kas burtiski uzspridzināja muzikālo Maskavu (savā laikā jaunais Pļetņovs pirmo reizi uzstājās „Decembra vakaros” pēc Svjatoslava Rihtera uzaicinājuma). Maskavas laikrakstos bija rakstīts: „Pļetņovs-pianists… joprojām ir tas pats neaizsniedzami brīnišķīgais mūziķis, smalks, dziļš, noslīpēti subjektīvs un ideālistisks”.
Mihails Pļetņovs apvieno pianista, diriģenta un komponista talantus. Čaikovska konkursa uzvarētājs (1978), Grammy balvas (2005) un četru Krievijas Valsts prēmiju (1982, 1993, 1996, 2006) laureāts, kurš atzīts par vienu no lielākajām autoritātēm mūzikā, kā pianists neuzstājās kopš 2006. gada, visu uzmanību veltīdams diriģēšanai un Krievijas Nacionālā orķestra vadīšanai. Maestro toreiz jokoja, ka uzskata par labāku pārkvalificēties no visinteresantākā pianista uz visneinteresantāko diriģentu.