Kā informēja festivāla rīkotāji, devītais festivāls "Sansusī" Aknīstes centrā piektdienas pēcpusdienā sākās ar prologu – Sandijas Santas un Annas Maskavas starpdisciplināru performanci "Bangas", kas tapusi "Sansusī" labklājības rezidences programmas laikā. Mākslinieces mēnesi sadarbojās ar vietējās psihoneiroloģiskās slimnīcas un veselības un sociālās aprūpes centra iemītniekiem – gan sarunājoties, gan pildot tekstrades uzdevumus, gan radot zīmējumus, kā rezultātā tapa vizuāla un audiāla performance.
Festivāla atklāšanas koncerts "Basso continuo elektronikas gaismā", kurā apvienojās dziedātāja Monta Martinsone, klavesīniste Gertruda Jerjomenko un komponists un skaņu mākslinieks no Lietuvas Mantauts Krukausks. Programmas pamatā bija 17. gadsimta itāļu komponistu monodijas balsij un basso continuo (pavadījuma veids, kas lielākoties raksturīgs baroka mūzikai), apvienojot seno skanējumu ar moderno tehnoloģiju mūzikas skaņām.
Jaunapgūtā pļavā ārpus festivāla teritorijas pirmatskaņojumu piedzīvoja komponistes Annas Ķirses jaundarbs "Hēsihija", kas tapis sadarbībā ar mākslinieci Katrīnu Neiburgu. Skaņdarbs tapis, iedvesmojoties no dažām Parmenida poēmas saglabātajām rindām, dziedājumos izmantojot sengrieķu valodu.
Ar dziedājumiem vakars turpinājās, tikai tos papildināja arī ietveroša horeogrāfija un kustīga skaņa. Tas viss apvienojās apvienības IevaKrish radītājā izrādē "Satikt".
Pirmā vakara noslēgumā pirms 20 min diskotēkas Mantauta Krukauska vadībā, notika ērģeļu kautiņš starp Ilonu Birgeli un Ati Andersonu, kurā klasisko ērģeļu repertuāram tika nostādīta leģendārā "Hammond" ērģeļu skaņa. Starplaikos skanēja Ievas Vieses-Vigulas dzeja.