Albuma nosaukumu palīdzējusi izdomāt operdziedātāja Marina Rebeka, tas atspoguļo albumā iekļauto komponistu atšķirīgās dabas: veco pasauli Eiropu un jauno – Ameriku.
Gēršvina un Debisī mūzika aizvadītā gadsimta 20. gados ieviesa jaunu stilu klaviermūzikā, tas bija arī jaunu meklējumu laiks. Osokins 24 skaņdarbus apvienojis vienotā stāstā.
“Debisī gribēja, lai mūzika ir ļoti viegla, lai viņā ir ironija, lai ir humors, bet kopumā lai tā ir ļoti, ļoti patīkama, lai viņā valda deju sajūtas, arī pieskāriens – lai ir ļoti maigs, it kā glāstītu taustiņus. Toties Gēršvina mūzikā ir tieši otrādi, pretstats – ļoti enerģisks, ļoti daudz ritma, daudz prieka, bet arī šī mūzika ir ar baudu rakstīta,” pastāstīja pianists.
Jau pirms albuma iznākšanas tajā iekļauto skaņdarbu Gēršvina “Rapsodijas blūza stilā” un Debisī “Mēnessgaismas”, kā arī “Leļļu kekvoka” ieraksti pamanīti un novērtēti pasaulē, tāpat ieteikti straumēšanas platformas “Spotify” klasiskās mūzikas nozīmīgāko jaunumu vidū.
Osokins atzina, ka ar šo albumu gribēja parādīt ko jaunu, – tālu no Bēthovena, Šūmaņa un Šopēna mūzikas, ko pianists izpilda regulāri; lai šis disks ir pārdomāta programma, kurā viens autors runā ar otru.