Iemiesot dzīvās mūzikas/glezniecības performancē Igora Stravinska (1881. gads, Orienbauma – 1971. gads, Ņujorka) oriģināli baletam "Svētpavasaris" rakstīto mūziku ir Reiņa Zariņa un Marilēnas Šiltkampas sens sapnis un abu ilggadējās sadarbības līdz šim augstākais punkts. "Pirms gadiem desmit man tāda ideja nāca prātā, ka gribas redzēt dzīvajā koncertā, ka tiek spēlēta mūzika un tā mūzika tajā mirklī arī tiek vizualizēta. Kā to panākt, kā to izdarīt, man nebija ne jausmas," Latvijas Radio raidījumā "Kultūras rondo" skaidro pianists Reinis Zariņš. Zariņš norāda, ka jau sākotnēji ievērojis Marilēnas darbu sasaisti ar mūziku, "darbi, ko es biju redzējis, izrādās, bija viņas pieredze koncertā un viss, ko tā mūzika asociatīvi visos dvēseles līmeņos viņā modina, viņa pēc tam gāja studijā un ar eļļu vairākus mēnešus gleznoja to savu pieredzi."
Pianists Reinis Zariņš koncerta tapšanas procesu apraksta kā rūpīgu un ilgstošu darbu, kurā viņš analizē izvēlētos mūzikas skaņdarbus, savukārt māksliniece Marilēna Šiltkampa lasa notis un pēta to, kā šos darbus vizualizēt. "Šī programma būtībā visa centrējas ap Igora Stravinska slaveno baletu "Svētpavasaris", kas ir pagānisks pavasara modināšanas rituāls, kurā neiztiek arī bez cilvēka upura. Mēs to rādīsim simboliskā, varbūt pat arhetipiskā līmenī. [..] Pirms tam es iesildu šo skaņdarbu ar trim saviem soloskaņdarbiem, kas arī kaut kādā mērā ir saistīti ar šo modināšanas tēmu," koncerta "Atmošanās" tematiku skaidro pianists.
Kopā ar Marilēnu Šiltkampu pianists Reinis Zariņš jau ir koncertējis Anglijā, Nīderlandē un arī Cēsu Mākslas festivālā, bet baleta skaņdarbu, kas izskanēs koncertā "Atmošanās", pianists raksturo kā līdz šim visizaicinošāko un apjomīgāko kopdarbu.
Muldimedialā performance ir viens no "Arterritory.com" projektiem ciklā "energART", kura fokusā ir mākslas domāt rosinošais un dziedinošais spēks. Kaut projekta sākumpunkts ir Rīga, tam iecerēts turpinājums arī vairākās citās Latvijas pilsētās.