Izstādes autore Līga Dubrovska apspēlējusi savus novērojumus urbānās vides trokšņos. "Ikdienas ieraksti no ielām transformēti savdabīgā skaņdarbā, ko spēlē šim nolūkam radīti trokšņu instrumenti. Instrumentu veidola risinājums ir saistīts ar industriālās revolūcijas uzplaukuma laiku un 20. gadsimta pirmo pusi, kad atonālas, politonālas, poliritmiskas un neskanīgas skaņas ieguva pašvērtību mākslas un mūzikas pasaulē," vēstīts izstādes pieteikumā.
Darbā arī aktualizēts jautājums par trokšņu piesārņojumu, ar ko cilvēce urbānajā vidē cīnās kopš industriālās revolūcijas sākuma, kā arī izstāde uzdod jautājumu, kuras pilsētvides traucējošās skaņas varbūt būtu vērts saglabāt un izmantot, veidojot baudāmu skaņu ainavu.
Līga Dubrovska ir māksliniece, kas 2022. gadā ieguvusi humanitāro bakalaura grādu Audiovizuālajā un mediju mākslā Vizuālās komunikācijas apakšnozarē Latvijas Mākslas akadēmijā. Savos darbos māksliniece meklē eksperimentālus veidus kā integrēt laikmetīgas tehnoloģijas un zinātnes paņēmienus. Mākslas darbā autorei ir svarīga satura daudzslāņainība un asociāciju bagātība, tiecoties uz tādu darba formu, kas spēj raisīt skatītājā emocijas un pārdomas nepastarpināti no autora interpretācijas, norādīja RIXC pārstāvji.