Purvīša balvas ieguvējs skaidro, ka viņa darbi top vien daļēji slēgtā telpā un kā materiālu viņš izmanto zemi. "Es darbus gleznoju paša uzceltā nojumē – daļēji atklāta, ne slēgta telpa, arī grīdas tur nav. Tie materiāli - tu paņem no tās zemes, tie turpat nokrīt un atkal paliek par zemi. Turpretī Rīgas darbnīcā tas paliek uz grīdas kā netīrumi. Pilnīgi citas attiecības ar materiālu. Tur nav nekāda cita veida krāsas vai pigmenti izmantoti, kā tikai viena vai otra veida māls ar kūdru vai melnzemi. Vēl ogli izmantoju un kaļķi. Pēc tam bezkrāsainu saistvielu, lai tas viss turētos turpat. Nemaz nemēģināju to kā tādu pašmērķīgu principu. Sākumā mēģināju jaukt ar citiem pigmentiem. Uzreiz cita veida pigmenti kļūst sveši. Zemes toņu spektrs ir pašpietiekams, kurā var panākt visas nianses, bet tiklīdz kaut ko svešu iesaista, tas uzreiz ēdās,” stāsta Eglītis.
Jau vēstīts, ka piektdien par "Purvīša balvas 2013" ieguvēju žūrija izvēlējās mākslinieka Andra Eglīša izstādi. Viņš balvai tika nominēts un finālā pēc ekspertu vērtējuma tika virzīts par personālizstādi „Zemes darbi”, kas bija izstādīta Mūkusalas Mākslas salonā 2011. gadā un kur bija aplūkojami viņa glezniecības darbi un instalācijas (02.09.–08.10.2011).
Lēmumu par "Purvīša balvas 2013" laureātu žūrija pieņēma slēgtā sēdē pēc izvērstām diskusijām nepilnu četru stundu garumā, izvērtējot visu astoņu finālistu – Harija Branta, Andra Brežes, Ivara Drulles, Andra Eglīša, Miķeļa Fišera, Andreja Granta, Gļeba Panteļejeva un Kriša Salmaņa darbus izstādē.