Izstādes pamatā ir ideja - visu Dieva radīto brīnumainā kārtā varam uzlūkot kā divu pretmetu, patiesību vienību un cīņu vienlaikus. Šai komplimentaritātei ir divi aspekti – savstarpēji papildinošs vai savstarpēji izslēdzošs. Šie aspekti veido arī Austrumu un Rietumu filozofiskās bāzes atšķirības.
Labā un ļaunā polaritāte - savstarpēji izslēdzoša pretmetu interpretācija ir Rietumu domāšanas pamats. Tāpat arī Rietumu reliģiju pamatā ir labā un ļaunā savstarpējā cīņa, kurā dievišķie un tumsas spēki izkārtoti līdzīgā hierarhijā. Abas daļas ir līdzvērtīgas spēka un ietekmes ziņā. Seši gaismas eņģeļi un seši tumsas eņģeļi kalpo saviem vadītājiem. Tiem deleģēti noteikti uzdevumi un rīcība. Jaunajā Derībā tumsas valdnieks ir arī laicīgās pasaules valdnieks. Rietumu pasaules racionālisms un kultūra, kas balstīta uz prāta un zinātnes dominanti rezultējušies šā brīža pasaules haotiskumā, bezatbildībā, vardarbībā, nežēlībā, varas un naudaskārē. Izstāde reizē uzdod mīklu, kurš eksistences cīņā nokļūs hierarhijas virsotnē.
Solveigas Vasiļjevas projekts „Hierarhija” ir loģisks turpinājums 2013. gadā realizētajam projektam „Kāds vēro vīrusu. Mutācijas” Jūrmalas Pilsētas muzejā un izstādei „ Asinsaina” Dizaina fabrikā 2009. gadā.
Māksliniece izstādēs piedalās kopš 1977. gada ar grafikas un tēlniecības darbiem. Tēlniecībā strādā ar visdažādākajiem materiāliem - granīts, marmors, koks, bronza, tērauds, nerūsējošs tērauds, dažādas šo materiālu kombinācijas. Turpina darboties arī citos mākslas veidos – grafikā, video.
Vasiļjevai bijušas daudzas personālizstādes. Ivonnas Veihertes galerijā - “Straumes” 2002., “Puķes” 2001., “Mākoņa anatomija” 2000.,”Virs Peru” 1998.; LMS galerijā - “Eksistences lauki” 2001., ”Nezona. Skaistums”; galerijā “Bastejs” - “Cita pasaule” 1996., “Ceļā” 1999.; galerijā “Laipa” - “Virs Peru” 1998., ”Struktūras” 2000.; Tēlnieku namā - “Dieva smaids” 1994.; Valsts Mākslas muzejā - “Muzejs muzejā” 2001., „Zupa ..ir pusdienlaiks” 2004.gadā u.c.