Izdevums, kura mērķis ir ik gadu popularizēt Latvijas laikmetīgo fotogrāfiju, šoreiz veidots kā mākslas objekts-izstāde – tā lapas var izņemt ārā, izlocīt un pielikt pie sienas, par aprakstiem un nosaukumiem izmantojot izdevuma vāku, skaidroja veidotāji: "Tādā veidā jebkurš lasītājs var izvēlēties darbus un autorus, kļūstot par kuratoru izstādei “Dzīve pēc Covid?”. Tieši šī tēma vieno šajā izdevumā iekļauto autoru darbus. Šogad gadagrāmatā var skatīt Berlīnē dzīvojošās Aijas Poles performatīvos pašportretus, Jāņa Deinata “attālinātos” radošu personību portretus, Reiņa Hofmaņa piefiksētās cilvēka mijiedarbības ar telpu ierobežojumu laikā, jaunās fotogrāfes Mersedeses Margoites fotokolāžu par sabiedrības sašķeltību šajā laikā, Laimas Graždanovičas vizuālās piezīmes no slimošanas ar Covid kādas mirušas tantes dzīvoklī un Valta Putniņa interpretācijas par cilvēka mentālo un fizisko stāvokli pandēmijas laikmetā."
“Ideja šāda veida izdevumam, proti, ka tas vienlaicīgi funkcionēs kā pop-up izstāde, radās ierobežojumu laikā, meklējot jaunus veidus, kā sasniegt un pārsteigt skatītāju.
Izdevumu var apskatīties un ielikt plauktā, bet tikpat labi lasītājs var pielikt kādu darbu pie sienas savās mājās. Taču var arī doties ielās, šķirties no sava eksemplāra vai tikai kādu no lapām, lai saskarsmē ar mākslu iesaistītu plašāku sabiedrību,” atklāja izdevuma redaktors Arnis Balčus.
Šogad māksliniecisko dizainu veidojis grafikas dizainers Kirils Kirasirovs. Izdevums izdots ierobežotā tirāžā – vien 300 eksemplāros.