Kirkes piedāvātie privātie stāsti pēta dažādus mītus, mītiskas personas – dievus un dievības, varoņus, dēmonus (Ganimēds, Narciss, Kentaurs, Sirēna). Gleznās parādās tēlu arhetipi, priekšstati par vīrišķo un sievišķo, stereotipi par erotisko un juteklisko.
Mākslinieci iedvesmojušas 20.gadsimta sākuma fotogrāfijas un ilustrācijas žurnālos ar savu naivumu un erotiku.
„Pelēko toņu gradācijas, betona un putekļu toņi, sēpija, faktūras un lazējumi, vecināts Venēcijas spoguļu sudrabs manos darbos parādījās jau sen darbā - „The Grey" 1994.gadā," stāsta māksliniece. „Pelēkais kā industriālās vides pamattonis un estētiska vērtība fotogrāfiju un dagerotipu šarms."
Kirkes gleznotajos darbos seno fotogrāfiju estētika kopā ar mitoloģisko personu klātbūtni un mākslinieces pārliecinoši virtuozo gleznojumu atklāj mums jauno – šodienas Frančeskas Kirkes meklējumus, rokoties pagātnē.