22. oktobrī pie laivas piesiets milzīgs piepūšams filmas galvenā varoņa tēls pa Temzas upi izbrauca cauri Londonas centram.
Savukārt 27. oktobrī mediji publiskoja ziņu, ka spārnotais izteiciens “Very nice!” no britu komiķa Sašas Barona Koena satīriskajām filmām par kazahu žurnālistu Boratu Sagdijevu kļuvis par Kazahstānas nacionālā tūrisma uzņēmuma “Kazakh Tourism” reklāmas rullīša saukli. Kompānija atbalstījusi ideju, neraugoties uz varas iestāžu un daļas iedzīvotāju sašutumu. Šīs valsts Ārlietu ministrija pat apsūdzēja filmu par rasisma un ksenofobijas propagandu.
Tikmēr ASV dzīvesstila žurnāla “Esquire” apskatnieki norāda, ka lente varēja kļūt par radikālāko politisko komēdiju pēdējo 14 gadu laikā. Tomēr filmas veidotāji bija piesardzīgi, un šoreiz galvenais varonis izsmej tikai zināmus cilvēkus un idejas – ASV prezidentu Donaldu Trampu, Covid-19 noliedzējus, sazvērestības teoriju atbalstītājus, homofobiju, rasismu un seksismu.