Jaunā «Borata» filma gūst plašu uzmanību pasaulē

Vietnē “Amazon Prime” skatītājiem jau vairākas dienas pieejama otrā “Borata” sērijas filma. Asās politiski satīriskās komēdijas debijas nedēļā pasaulē notika dažādi interesanti reklāmas pasākumi, un tā guvusi ievērību arī biznesa pasaulē.

22. oktobrī pie laivas piesiets milzīgs piepūšams filmas galvenā varoņa tēls pa Temzas upi izbrauca cauri Londonas centram.

Savukārt 27. oktobrī mediji publiskoja ziņu, ka spārnotais izteiciens “Very nice!” no britu komiķa Sašas Barona Koena satīriskajām filmām par kazahu žurnālistu Boratu Sagdijevu kļuvis par Kazahstānas nacionālā tūrisma uzņēmuma “Kazakh Tourism” reklāmas rullīša saukli. Kompānija atbalstījusi ideju, neraugoties uz varas iestāžu un daļas iedzīvotāju sašutumu. Šīs valsts Ārlietu ministrija pat apsūdzēja filmu par rasisma un ksenofobijas propagandu.

Tikmēr ASV dzīvesstila žurnāla “Esquire” apskatnieki norāda, ka lente varēja kļūt par radikālāko politisko komēdiju pēdējo 14 gadu laikā. Tomēr filmas veidotāji bija piesardzīgi, un šoreiz galvenais varonis izsmej tikai zināmus cilvēkus un idejas – ASV prezidentu Donaldu Trampu, Covid-19 noliedzējus, sazvērestības teoriju atbalstītājus, homofobiju, rasismu un seksismu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Kino, foto un TV
Kultūra
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt