„Tā ir mīlestība uz kino. Un es turpinu mīlēt kino, kur var sajaukt žanrus un filmēt trīs personāžus. Tie nav nemainīgi, un jūs nezināt, kurš ir labais puisis,” par savu jaunāko filmu „Transā” izsakās režisors Dennijs Boils. „Jūs domājat, ka varētu sekot Makavojam, viņa balsij. Viņš aizved jūs garām izsoļu nama drošības dienestiem, un tad simpātiskais puisis iekļūts nepatikšanās. Jūs jūtat viņam līdzi, bet situācija nav tik vienkārša. Viņš mainās. Un tā notiek ar visiem trijiem galvenajiem personāžiem. Arī Vinsentu Kaselu.
Man patīk šāda veida filmas. Tās ir brīnišķīgi mānīgi savītas. Tās ir kā puzle, puzle publikai. Man gribas ticēt, ka publika aizraisies mēģinot to atrisināt.”
Filmas „Transā” darbības lauks – mākslas darbu izsoļu bizness. Vienā no izsolēm nolaupīts miljonu vērts Goijas darbs, tikai mēs nesaprotam, vai izsoles nama darbinieks Saimons glābj šo darbu vai piedalās nolaupīšanā? Vai Dennijam Boilam ir izdevies piemānīt skatītāju?
Laupīšanas laikā notiek incidents, kurā Saimons saņem sitienu pa galvu, zaudē samaņu un pamostas slimnīcā ar daļēju amnēziju. Glezna ir pazudusi un viņš ir vienīgais, kurš varētu zināt tās atrašanās vietu. Pēc neveiksmīgiem mēģinājumiem atcerēties, banda noalgo sievieti – hipnotizētāju, lai ar viņas palīdzību ievestu Saimonu transā un, iekļūstot viņa zemapziņā, noskaidrotu gleznas atrašanās vietu.