Kafijas pasūtīšanai vēl nekad nav bijusi tik personalizēta pieeja – tagad var iegādāties kafiju ar savu seju. Selfija kafija jeb "selfijčīno" ir veids, kā atsvaidzināt savu kafijas dzeršanas rutīnu.
"Sākumā es domāju – kā var izprintēt bildes uz kafijas? Bet patiesībā tas man ar aparātu aizņem vienu vai divas minūtes," atzīst kafejnīcas īpašniece Andžela.
Un šis jaunums apmeklētāju vidū iemantojis lielu atsaucību. "Tā ir ļoti forša ideja – kaut ko tādu iepriekš neesmu redzējusi," teica kliente.
Eksperti uzskata, ka šāds jauninājums pielāgots tieši sociālo mediju lietotājiem.
"Ir diezgan vienkārši taisīt kafiju, tāpēc daudzas kafejnīcas savā starpā konkurē. Ja ir iespēja atšķirties no pārējiem tirgus dalībniekiem – tā ir liela vērtība," saka digitālo mediju pasniedzējs Džeisons Stenbergs.
Sociālajam tīklam "Facebook" ir vairāk nekā divi miljardi aktīvo lietotāju, bet "Instagram" – viens miljards. Tāpēc nav brīnums, ka mazie uzņēmēji cīnās par uzmanību sociālajos tīklos.
Kafejnīcu īpašnieki apgalvo, ka 70% jauno apmeklētāju piesaista tieši sociālajās vietnēs redzētais.