Par skates norises vietu zīmola autori bija izvēlējušies Francijas luksusa preču ražotāja “LVMH” renovētā lielveikala otro stāvu. Neraugoties uz Covid-19 pandēmiju, skatē varēja piedalīties modes gardēži.
Modes nama radošais direktors Nikolass Geskjērs piedāvāja ceļojumu enerģijas piesātinātā pasaulē, kurā savienota pagātne un futūrisms. To akcentēja arī skatē izmantotās jaunās tehnoloģijas.
Tikmēr modes apskatnieku lielāko ievērību izpelnījās grafiskie, pop-ārta mākslas virziena iedvesmotie ziņojumi uz T krekliem – “Vote”, “Skate” un “Drive”, kā arī cita veida apdrukas.
Modeles demonstrēja arī vaļīgas bikses un bokseršortus, īsas zīda kleitas un sudrabotas krāsas uzvalkus. Tērpos bija daudz krāsu un audumu, kas izgatavoti ar moderno tehnoloģiju palīdzību.