FOTO: Latvijas komanda Parīzē rīko gastronomisku performanci zīmolam «Hugo Boss»

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

No Parīzes atgriezusies radošās apvienības “Skudras metropole” komanda – pirmie latvieši, kas rīkojuši pasākumu prestižajam modes zīmolam “Boss”. Gastronomisko performanci, kas ļāva iepazīt jauno zīmola kolekciju, modes metropolē apmeklēja “Hugo Boss” klienti no dažādām pasaules valstīm, kuri vēroja un baudīja gan ēdamas kleitas, gan modes skati galda projekcijās, medijus informē organizatori.

Katru gadu “Hugo Boss” klientiem no visas pasaules tiek piedāvāti īpaši rīkoti pasākumi un notikumi, šoruden zīmols bija iecerējis pārsteigt savus klientus ar pasākumu “”Boss” Fall Winter 2019 Gastronomic Performance”, kura mērķis bija parādīt un iepazīstināt ar jaunāko “Boss” rudens/ ziemas 2019. gada kolekciju jaunā, interesantā, laikmetīgā veidā.

Radošā apvienība “Skudras metropole” kopš 2013. gada darbojas gastronomisko performanču jomā, ko bija pamanījuši arī “Hugo Boss” darbinieki, kuri janvārī aģentūras pārstāvjus uzaicināja uz zīmola galveno biroju Vācijas pilsētā Mecingenā, lai izteiktu priekšlikumu piedalīties konkursā par šī svarīgā pasākuma konceptuālo izstrādi un organizēšanu.

“Skudras metropoles” komanda – Gundega Skudriņa, Nora Kancīte – un uzņēmuma “Don’t Panic” dizaineris Mārcis Ziemiņš, pieņēma izaicinājumu. Konkurss noritēja vairākās kārtās, un tā noslēgumā tieši nelielā Latvijas aģentūra saņēma apstiprinājumu veikt atbildīgo uzdevumu.

Jauno rudens/ziemas kolekciju 50 lūgtie viesi no dažnedažādām valstīm varēja iepazīt caur gastronomisko performanci modes metropolē Parīzē, Luvras tuvumā. Vakara gaitā apmeklētāji piedzīvoja, sajuta, izgaršoja un iedziļinājās modes radīšanas procesā – no brīža, kā top modes dizaineru skices galvā, līdz šūšanai, tērpu piemērīšanai, pat fināla modes skatei un preces izsūtīšanai pa visu pasauli.

Vakara gaitā galds transformējās vairākkārtīgi. Viesi pieredzēja gan pie auduma baķiem piešūtus šķīvjus, gan auduma izvēli no paraudziņiem, kas pārtapa galda salvetēs, gan ēdamas kleitas, trifeļu sniega bumbas, skiču parādīšanos acu priekšā, kā arī modes skati galda projekcijās.

Pasākuma kulminācija – viesu acu priekšā galds pārtapa par 16 metrus garu veikala vitrīnu, kurā izvietoti “Boss” produkti.

Viesiem sagādāts bija arī cits pārsteigums – pasākuma laikā, nevienam nezinot, viņi tika nofotografēti, un vakara gaitā uz galda parādījās “snapčata” aplikācija ar viesu fotogrāfijām “Boss” tērpos.

“Tas radīja prieku pat vislielākajos skeptiķos,” atklāj “Skudras metropoles” vadītāja Gundega Skudriņa.

Performance tapa, sadarbojoties zīmolam “Boss”, radošajai apvienībai “Skudras metropole”, restorānam “Kest” ar šefpavāru Māri Jansonu un dizaina risinājumu uzņēmumam “Don’t Panic”.

Tā kā šādi pasākumi, kas dāvā cilvēkiem jaunu pieredzi, šobrīd pasaulē ir ļoti pieprasīti, “Skudras metropoles” vadītāja Gundega Skudriņa novembra beigās uzaicināta uz Londonu, lai Vestminsteras universitātē (University of Westminster) par šo tēmu lasītu lekciju Anglijas studentiem un nozares kolēģiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti