Sešdesmitajos gados britu mājās televīzijai bija centrālā vieta. Vēl 2010. gadā televīziju skatījās vidēji 242 minūtes dienā. Bet pērn šis vidējais rādītājs bija nokrities jau līdz 192 minūtēm.
Arvien vairāk cilvēku izvēlas straumēšanas servisus.
Šodien 11,5 miljoni britu abonē “Netflix”, bet 6 miljoni maksā par “Amazon prime”.
Un tie nav tikai jaunās paaudzes cilvēki, kas tradicionālās televīzijas vietā izvēlas digitālās platformas.
Bieži vien ne tikai bērni, bet arī vecāki televīzijas vietā izvēlas skatīties sev interesējošos video “Youtube”. Turklāt tam nav nepieciešams lielais ekrāns – to var darīt mobilajā tālrunī, kad vien tāda vēlme rodas.
Protams, ir arī cilvēki, kas pārāk ar to neaizraujas, bet izmanto “Youtube” tikai praktisku padomu gūšanai, piemēram, mājas remontdarbiem, nevis izklaidei.
Ir arī kritiskākas balsis, kas uzskata, ka valdībai vajadzētu rīkoties, lai valstī neienāktu importa pakalpojumi - kā jau minētie straumēšanas servisi, ko kritiķi uzskata par kaitīgiem bērniem. Un tomēr statistika nav skeptiķu pusē.