Smaržas reprezentē četrus gadalaikus. Tās izgatavotas no ēteriskajām eļļām, kas iegūtas , piemēram, no Francijas rozēm, Indonēzijas ciedru koka un Madagaskaras vetīvera zāles.
"Katra no četrām smaržām ir izgatavota, kopā sajaucot 18 elementus. Tie veido smaržas dvēseli un nāk no tīrākajiem dabā pieejamajiem avotiem – simtprocentīgi dabīgi. Ir sarežģīti jebkurās citās smaržās atrast tik augstu sastāvdaļu līmeni," stāstīja parfimērs Džimijs Boids.
Smaržas ir tik dārgas, jo podests, uz kura tās novietotas, izgatavots no 18 karātu zelta, tīra sudraba un izgreznots ar 345 dimantiem, 56 safīriem un 26 smaragdiem, kā arī emalju un ģeometriskām mozaīkām.
"Jābūt ļoti precīzam savā radošajā izpausmē un dārglietu izgatavošanā. Ideja pie manis nokļūst kā veselums un domāju, ka esam to īstenojuši arī dzīvē. Kad runājam par pasaulē labākajām smaržām, nedomāju, ka esam to sasnieguši cenas un vērtības dēļ, bet gan pateicoties ekskluzivitātes idejai," norādīja juvelieris Žoans Olivjers Bagess.
Uzņēmuma mērķis ir sadarboties ar Barsas fonda bērnu labklājības programmu. Puse no pārdoto smaržu ienākumiem tiek ziedoti fonda īstenotajam labdarības projektam – smagi slimu bērnu atveseļošanai, taču otra puse – saglabāta nākotnes projektiem.
"Barsas fonds īsteno vairākas programmas bērniem, kuri ir smagi slimi un nevar atstāt slimnīcas. Mēs esam vienojušies ar piecām bērnu slimnīcām šeit, Katalonijā. Šī ir ļoti laba vienošanās starp programmām, kuras īstenojam slimnīcās, un mākslas darba veidotājiem," uzsvēra fonda vadītāja Marija Valjesa.
Viena no Barselonas labāko smaržu veikalu vadītājām pauž savas domas par ekskluzīvo produktu.
"Kā tas ir ar daudziem luksusa klases produktiem, tiem ir maz praktiska pielietojuma. Tā drīzāk ir sajūta, ka tev pieder kaut kas vērtīgs un ļoti dārgs. Runājot par smaržām un to, vai tās būs labas – es nezinu, bet tas ir ļoti interesanti," sacīja smaržu veikala vadītāja Natālija Konovalova.
Kompānija, kas izgatavo smaržu izlasi, apgalvo, ka tās mērķis ir arī turpmāk izgatavot šādas luksusa preces.